"ERLIJIO PORTFOLIOA ILARGI D.B.H. 1.A"

"ANAWIN" PROIEKTUAREN HASIERA:

Proiektu honetan ANAWIN zer den azalduko dogu eta Jesusen garaiko gizarteari buruz arituko gara. Garai horretako talde erlijiosoak zeintzuk ziren azalduko dogu, zer abantaila eta desabantaila zituen erromatarren menpean  bizitzeak, nortzuk osotzen zuten herria eta Jerusalemgo tenplua, sinagogak eta legea zer ziren azalduko dogu.

Taldean lau kide gara : Sergio, Danel, Igor eta ni. Eta guztion artean Anawin izeneko kartulina bat egin behar dogu datozen astetan.


"ANAWIN" PROIEKTUAREN LEHENENGO ASTEA:

Aste honetan Anawin buruzko informazioa ekarri izan behar dogu klasera. Taldean gure informazioa irakurri dugu eta guztiok batera informazio hoberena aukeratu dugu proiektuan jartzeko, hau da, kartulinan. Gero denok batera, liburuan jartzen zuen informazioa laburtzen egon gara saioan zehar.

Ni uste dut saio honetan zehar ikasi doguna taldean lan egitea dela.

Nire ustez ondo egin doguna guztion artean gauzak eztabaidatzea eta erabakiak hartzea izan da.

Ni uste dut hurrengo asterako ez dugula ezer hobetu behar.

Hurrengo asterako geratu zaigun lana  informazioa laburtzen amaitzea da.



Comentarios

Entradas populares de este blog